01052025
Darrera actualització: 29/04/2025 9:04

Plataforma digital per a la compra de roba on-line

Pure Inspiration, una spin-off sorgida de l’Institut d’Investigació en Intel•ligència Artificial (IIIA-CSIC), ha creat la plataforma WWWOWWW. La aplicació utilitza algoritmes de recomanació per facilitar la compra on-line i crear una experiència personalitzada i atractiva, amb l’opció d'adquirir els productes en un sol clic.

WWWOWWW és una plataforma social de compra on-line de productes de moda i bellesa que presenta una experiència de compra senzilla, personalitzada i participativa.

L’han creada l’emprenedor Carlos Mas juntament amb els investigadors de l'Institut d’Investigació en Intel•ligència Artificial (IIIA-CSIC) Àngela Fàbregues, Carles Sierra, i Oriol Tristany.

“En l'univers digital hi ha milers de marques competint i buscant nous canals per atraure els clients. Cada marca té el seu web i la seva aplicació i els usuaris estan desbordats de tanta oferta. Per això creiem que cal repensar l’experiència de compra i aglutinar milers de marques en una sola plataforma”, explica Carlos Mas, director de l’empresa.

L’aplicació -que ja està disponible per iOS, Android i també PC- permet als usuaris descobrir, organitzar i compartir els seu estil. Els permet crear-se un perfil i seguir marques i persones per tal d'aconseguir inspiració i recomanacions basades en el seu interès. A més, poden publicar els seus looks preferits, fer combinacions de roba de diverses marques, i comprar les peces que els interessa en només un click.

Per crear els seus looks, els usuaris poden importar els productes que els hi agraden quan naveguen per Internet a través del botó WOW, que instal•len a la barra d'eines del navegador. D’aquesta manera els productes s’importen a l’aplicació i queden etiquetats amb tota la seva informació perquè un altre usuari el pugui comprar fàcilment.

També estan treballant per crear una aplicació de comerç electrònic solidari

La plataforma compartirà el 50% dels ingressos generats per les vendes dels looks amb els usuaris. “És una forma de reconèixer i premiar el seu estil creant contingut de qualitat per a la nostra comunitat”, detalla Carlos Mas.

Actualment Pure Inspiration ha obert una ronda d'inversió de 500.000 euros per integrar la compra dins de l'app. El seu objectiu és crear una plataforma de compra que integri la majoria de botigues en línia existents  i, d’aquesta manera els usuaris no hagin de sortir de l’aplicació per comprar el producte.

També estan treballant per crear una aplicació de comerç electrònic solidari, en el que vendran productes propis en col·laboració amb influenciadors i ONGs. “El 20% dels beneficis d’aquestes ventes anirà destinat a accions solidàries”, confirma Carlos Mas.

Més informació:

E-mail: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Web: http://co.wwwowww.me/